ماهی سیاه کوچولو

در جستجوی خویشتن

ماهی سیاه کوچولو

در جستجوی خویشتن

این کاربر گاهی همان بچه شیر است که می‌ترسد با قدم یازدهم سرش دنگی بخورد به میله قفس. گاهی هم آن ماهی سیاه کوچولو است که بی خیال همه نمی‌شودها می‌رود که دنیا را ببیند و بشناسد.

من هستم

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ

سلام.

مدت‌هاست خود خواسته و عمدی چیزی ننوشتم. نه تو دفترهای جورواجورم، نه تو صفحه ورد و نه اینجا. از خودم و افکارم و کلماتی که ممکن بود بی‌اذن من سرازیر بشوند، می‌ترسیدم انگار و فقط در حال فرار بودم. حقیقتا دلم برای اینجا و آدم‌های خوبی که می‌خوندمشون تنگ شده بود. این شد که بعد مدت‌ها وارد پنل کاربری شدم و سری به خونه چند نفر زدم. نمی‌دونم بعد این همه مدت چی بگم و چی دارم بگم، فقط اینکه من هستم!

۰۱/۰۷/۲۷ موافقین ۵ مخالفین ۰
Fatemeh Asadi

نظرات  (۲)

۲۷ مهر ۰۱ ، ۲۲:۵۷ یاس ارغوانی🌱

:)))

بیا منم میگم: مرسی که هستی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی