ماهی سیاه کوچولو

در جستجوی خویشتن

ماهی سیاه کوچولو

در جستجوی خویشتن

این کاربر گاهی همان بچه شیر است که می‌ترسد با قدم یازدهم سرش دنگی بخورد به میله قفس. گاهی هم آن ماهی سیاه کوچولو است که بی خیال همه نمی‌شودها می‌رود که دنیا را ببیند و بشناسد.

من اینجا غریبم

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۵۱ ق.ظ

احساس مادر میانسالی رو دارم که بچه‌هاش تازه براش گوشی هوشمند خریدند و وارد یه وادی شده که نه میتونه توش جا بیفته نه میتونه بیخیالش بشه. وبلاگای قدیمی اینجا رو میخونم و اعتماد به نفسمو از دست میدم و فکر میکنم جدا چرا تا الان این سمتی نیومده بودم که حالا خیلی احساس غریبگی نداشته باشم... چیز دیگه‌ای هم که هست اینه که هرچی میچرخم تو لینکای مختلف اکثرا تینیجرهای واله و شیدای کره هستند و من کنارشون احساس پیری میکنم:)) بزرگترا کجای مجلس نشستن؟ 

یه نکته دیگه هم که هنوز درکش نکردم چرا انقدر ملت از داشتن هویت واقعی میترسن؟ دارم توهم میزنم نکنه من که تو هر شبکه اجتماعی با هویت واقعی خودم حضور دارم مشکلی دارم یا یه چیزی هست کسی به من نمیگه؟ چیه داستان؟

۰۰/۰۲/۲۰ موافقین ۶ مخالفین ۱
Fatemeh Asadi

نظرات  (۵)

اول اینکه سلام :) خوش اومدید :) [حالا من کی ام انگار :دی]

همه مون اول همین حسو داشتیم :)

و اینکه...چون حرفایی که نمی تونیم تو واقعیت بگیم رو میایم اینجا میگیم،سعی داریم هویت مون پوشیده باشه =)

خلاصه که دنیای زیبایی ست اینجا،حتی بدون کامنت D:

پاسخ:
سلام و رحمت:)
عه چه خوب پس من تنها نبودم تو داشتن این حس
خوش امدی. خوب بنویس. به اینکه بقیه چه میکنند هم نه فکر کن نه از چیزی که هستی خجالت بکش.
شاد باشی
۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۰۸ امیر نادریان

با اختلاف پاراگراف دوم رو باید پیگیری‌کرد. =) 

پاسخ:
:)))

سلام عزیز

خوش اومدی

این حس ها عادیه، کم کم جا می‌افتی

بنویس، هر چی که لازمه بنویسی...

از وقتی اینستاگرام فراگیر شد دیگه برکت از وبلاگ ها رفت...:(

البته خوبیش هم اینه که انقدر خلوته که میشه با زیرشلوراری رفت و آمد کرد!:دی

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی